
Hrvatski Caritas je pastoralno-karitativna ustanova Hrvatske Biskupske Konferencije. Ustanova predstavlja krovnu organizaciju mreže 16 nad/biskupijskih Caritasa i Caritasa Vojnog ordinarijata u Republici Hrvatskoj i službeni je predstavnik mreže na nacionalnoj i međunarodnoj razini.
Vizija našeg djelovanja se očituje kroz doprinos životu u punom dostojanstvu svake osobe te u promicanju mira i stvaranju civilizacije solidarnosti. Naša misija se temelji na službi djelotvorne ljubavi prema potrebitima. U suradnji i partnerstvu s drugim organizacijama i razvojnim agencijama Hrvatski Caritas svoje djelovanje i realizaciju misije i vizije ostvaruje kroz slijedeće aktivnosti:
- glas je siromašnih, osnažuje ih da sami govore u svoje ime te je posvećen sustavnom praćenju i (raz)otkrivanju starih i novih vrsta siromaštva
- promiče cjelovit ljudski razvitak
- zagovara preobrazbu društvenih struktura s ciljem ostvarenja društva u kojem vladaju socijalna pravda i održiv sustav socijalne zaštite i prava svih građana
- unutar mreže Caritasa, kao krovne organizacije, osiguravanje bolje suradnje i to na temelju dijaloga, uvažavanja specifičnih potreba i iskustava s ciljem da učimo jedni od drugih i budemo međusobna potpora
- unaprjeđivanje suradnje s drugim Crkvenim ustanovama, ali i putem strateških partnerstva i organizacijama civilnog društva
Naša organizacija je u potrazi za novim članovima tima!
Radi se o projektnom zapošljavanju na određeno radno vrijeme, točnije do kraja travnja 2024. godine do kada su osigurana sredstva u projektu, ali s potencijalnom mogućnošću naknadnog ostvarivanja radnog odnosa na neodređeno vrijeme. Ukoliko se prepoznajete u niže navedenim opisima pozicija i ukoliko smatrate da zadovoljavate navedene kriterije, pozivamo vas da se prijavite i uključite u proces selekcije i zapošljavanja.
Asistent u odjelu Financija (m/ž)
Opis posla:
- koordinacija i asistencija u procesu distribucije Aircash kartica te implementacija ugovorenih operativnih procedura
- registracija baza podataka korisnika uz evidenciju promjena u sustavu
- koordinacija i asistencija u komunikaciji s provedbenim partnerima
- komunikacija i informiranje krajnjih korisnika
- asistencija i pomoć oko pravovremene distribucije sredstava krajnjim korisnicima
- podrška u provođenju redovnih aktivnosti i isporuka u području financija
- podrška u usklađenosti administrativnih sustava, procesa i načina rada organizacije s propisima i politikama provedbenog partnera i zakonskim okvirima
- sudjelovanje u aktivnostima plaćanja i novčanih tokova unutar rada odjela
- sudjelovanje u kontiranju i evidenciji troškova na pojedinim projektima sukladno zakonskim propisima i internim potrebama
- priprema i kreiranje financijskih izvještaja sa svrhom pravovremenog izvještavanja provedbenog partnera
- prikupljanje i unos podataka u različite financijske tablice
- primarno ispunjavanje projektnih radnih zadataka, a po potrebi ispunjavanje i ostalih radnih zadataka i zaduženja po nalogu Ravnatelja organizacije
Što kod kandidata cijenimo:
- iskustvo u poslovnoj administraciji, vođenju i kadrovskoj organizaciji
- odgovornost i predanost poslu
- točnost, preciznost i brzina u obavljanju zadataka
- fleksibilnost, motiviranost i brzo savladavanje poslovnih zadataka te želja za učenjem i usavršavanjem
- napredno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- poznavanje još jednog stranog jezika je prednost
- sposobnost multitaskinga
- spremnost na rad u međunarodnom okruženju
- poštivanje misije i vizije te protokola i pravilnika Poslodavca
- odlično poznavanje rada na računalu u MS Office paketu
Što nudimo:
- sudjelovanje na međunarodnim projektima i u internacionalnom okruženju
- rad u motiviranom i timskom okruženju
- mogućnost humanitarnog doprinosa kroz svoj rad i djelovanje
- mogućnost daljnjih edukacija i usavršavanja
- neto plaću od 1.200,00 EUR
Administrativni službenik (m/ž)
Opis posla:
- podrška u provođenju projekta pomoći ranjivim skupinama Ukrajinaca
- prikupljanje i ažuriranje potporne projektne dokumentacije s provedbenim partnerima i na razini organizacije
- usklađivanje i koordinacija sustava izvještavanja u odnosu na propisane standarde provedbenih partnera kao i lokalne propise
- pomoć u koordinaciji i organizaciji putovanja za zaposlenike ili partnere organizacije u sklopu projektnih aktivnosti
- izrada putnih naloga i evidencija prateće dokumentacije u sklopu službenih putovanja za zaposlenike ili partnere organizacije
- sudjelovanje u organizaciji stručnih usavršavanja
- provođenje ostalih aktivnosti, procesa i radnih politika u domeni odgovornosti koje su u skladu s propisima provedbenog partnera kao i zakonskim propisima i odredbama
- rad u internim sustavima i programima te bilježenje i evidencija informacija relevantnim za pojedini projekt ili poslovanja općenito
- primarno ispunjavanje projektnih radnih zadataka a po potrebi ispunjavanje i ostalih radnih zadataka i zaduženja po nalogu Ravnatelja organizacije
Što kod kandidata cijenimo:
- iskustvo u poslovnoj administraciji
- odgovornost i predanost poslu
- točnost, preciznost i brzina u obavljanju zadataka
- fleksibilnost, motiviranost i brzo savladavanje poslovnih zadataka te želja za učenjem i usavršavanjem
- napredno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- poznavanje još jednog stranog jezika je prednost
- sposobnost multitaskinga
- spremnost na rad u međunarodnom okruženju
- poštivanje misije i vizije te protokola i pravilnika Poslodavca
- odlično poznavanje rada na računalu u MS Office paketu
Što nudimo:
- sudjelovanje na međunarodnim projektima i u internacionalnom okruženju
- rad u motiviranom i timskom okruženju
- mogućnost humanitarnog doprinosa kroz svoj rad i djelovanje
- mogućnost daljnjih edukacija i usavršavanja
- neto plaću od 1.200,00 EUR
NAČIN PRIJAVE:
Ukoliko želite postati dio naše inspirativne priče i pridružiti se našem timu, pozivamo vas da nam pošaljete svoj životopis i pismo namjere na mail caritas.croatia@localhost do 03.08.2023.