search icon

21.07.2023

Hrvatski Caritas zapošljava

Hrvatski Caritas je pastoralno-karitativna ustanova Hrvatske Biskupske Konferencije. Ustanova predstavlja krovnu organizaciju mreže 16 nad/biskupijskih Caritasa i Caritasa Vojnog ordinarijata u Republici Hrvatskoj i službeni je predstavnik mreže na nacionalnoj i međunarodnoj razini. 

Vizija našeg djelovanja se očituje kroz doprinos životu u punom dostojanstvu svake osobe te u promicanju mira i stvaranju civilizacije solidarnosti. Naša misija se temelji na službi djelotvorne ljubavi prema potrebitima. U suradnji i partnerstvu s drugim organizacijama i razvojnim agencijama Hrvatski Caritas svoje djelovanje i realizaciju misije i vizije ostvaruje kroz slijedeće aktivnosti: 

  • glas je siromašnih, osnažuje ih da sami govore u svoje ime te je posvećen sustavnom praćenju i (raz)otkrivanju starih i novih vrsta siromaštva 
  • promiče cjelovit ljudski razvitak 
  • zagovara preobrazbu društvenih struktura s ciljem ostvarenja društva u kojem vladaju socijalna pravda i održiv sustav socijalne zaštite i prava svih građana 
  • unutar mreže Caritasa, kao krovne organizacije, osiguravanje bolje suradnje i to na temelju dijaloga, uvažavanja specifičnih potreba i iskustava s ciljem da učimo jedni od drugih i budemo međusobna potpora 
  • unaprjeđivanje suradnje s drugim Crkvenim ustanovama, ali i putem strateških partnerstva i organizacijama civilnog društva 

Naša organizacija je u potrazi za novim članovima tima! 

Radi se o projektnom zapošljavanju na određeno radno vrijeme, točnije do kraja travnja 2024. godine do kada su osigurana sredstva u projektu, ali s potencijalnom mogućnošću naknadnog ostvarivanja radnog odnosa na neodređeno vrijeme. Ukoliko se prepoznajete u niže navedenim opisima pozicija i ukoliko smatrate da zadovoljavate navedene kriterije, pozivamo vas da se prijavite i uključite u proces selekcije i zapošljavanja. 

 

Asistent u odjelu Financija (m/ž) 

Opis posla: 

  • koordinacija i asistencija u procesu distribucije Aircash kartica te implementacija ugovorenih operativnih procedura 
  • registracija baza podataka korisnika uz evidenciju promjena u sustavu 
  • koordinacija i asistencija u komunikaciji s provedbenim partnerima 
  • komunikacija i informiranje krajnjih korisnika 
  • asistencija i pomoć oko pravovremene distribucije sredstava krajnjim korisnicima 
  • podrška u provođenju redovnih aktivnosti i isporuka u području financija 
  • podrška u usklađenosti administrativnih sustava, procesa i načina rada organizacije s propisima i politikama provedbenog partnera i zakonskim okvirima 
  • sudjelovanje u aktivnostima plaćanja i novčanih tokova unutar rada odjela 
  • sudjelovanje u kontiranju i evidenciji troškova na pojedinim projektima sukladno zakonskim propisima i internim potrebama 
  • priprema i kreiranje financijskih izvještaja sa svrhom pravovremenog izvještavanja provedbenog partnera 
  • prikupljanje i unos podataka u različite financijske tablice 
  • primarno ispunjavanje projektnih radnih zadataka, a po potrebi ispunjavanje i ostalih radnih zadataka i zaduženja po nalogu Ravnatelja organizacije 

Što kod kandidata cijenimo: 

  • iskustvo u poslovnoj administraciji, vođenju i kadrovskoj organizaciji 
  • odgovornost i predanost poslu 
  • točnost, preciznost i brzina u obavljanju zadataka 
  • fleksibilnost, motiviranost i brzo savladavanje poslovnih zadataka te želja za učenjem i usavršavanjem 
  • napredno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu 
  • poznavanje još jednog stranog jezika je prednost 
  • sposobnost multitaskinga 
  • spremnost na rad u međunarodnom okruženju 
  • poštivanje misije i vizije te protokola i pravilnika Poslodavca 
  • odlično poznavanje rada na računalu u MS Office paketu 

Što nudimo: 

  • sudjelovanje na međunarodnim projektima i u internacionalnom okruženju 
  • rad u motiviranom i timskom okruženju 
  • mogućnost humanitarnog doprinosa kroz svoj rad i djelovanje 
  • mogućnost daljnjih edukacija i usavršavanja 
  • neto plaću od 1.200,00 EUR 

Administrativni službenik (m/ž) 

Opis posla: 

  • podrška u provođenju projekta pomoći ranjivim skupinama Ukrajinaca 
  • prikupljanje i ažuriranje potporne projektne dokumentacije s provedbenim partnerima i na razini organizacije 
  • usklađivanje i koordinacija sustava izvještavanja u odnosu na propisane standarde provedbenih partnera kao i lokalne propise 
  • pomoć u koordinaciji i organizaciji putovanja za zaposlenike ili partnere organizacije u sklopu projektnih aktivnosti 
  • izrada putnih naloga i evidencija prateće dokumentacije u sklopu službenih putovanja za zaposlenike ili partnere organizacije 
  • sudjelovanje u organizaciji stručnih usavršavanja 
  • provođenje ostalih aktivnosti, procesa i radnih politika u domeni odgovornosti koje su u skladu s propisima provedbenog partnera kao i zakonskim propisima i odredbama 
  • rad u internim sustavima i programima te bilježenje i evidencija informacija relevantnim za pojedini projekt ili poslovanja općenito 
  • primarno ispunjavanje projektnih radnih zadataka a po potrebi ispunjavanje i ostalih radnih zadataka i zaduženja po nalogu Ravnatelja organizacije 

Što kod kandidata cijenimo: 

  • iskustvo u poslovnoj administraciji 
  • odgovornost i predanost poslu 
  • točnost, preciznost i brzina u obavljanju zadataka 
  • fleksibilnost, motiviranost i brzo savladavanje poslovnih zadataka te želja za učenjem i usavršavanjem 
  • napredno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu 
  • poznavanje još jednog stranog jezika je prednost 
  • sposobnost multitaskinga 
  • spremnost na rad u međunarodnom okruženju 
  • poštivanje misije i vizije te protokola i pravilnika Poslodavca 
  • odlično poznavanje rada na računalu u MS Office paketu 

Što nudimo: 

  • sudjelovanje na međunarodnim projektima i u internacionalnom okruženju 
  • rad u motiviranom i timskom okruženju 
  • mogućnost humanitarnog doprinosa kroz svoj rad i djelovanje 
  • mogućnost daljnjih edukacija i usavršavanja 
  • neto plaću od 1.200,00 EUR 

 

NAČIN PRIJAVE: 

Ukoliko želite postati dio naše inspirativne priče i pridružiti se našem timu, pozivamo vas da nam pošaljete svoj životopis i pismo namjere na mail caritas.croatia@localhost do 03.08.2023.